Try First, Then U Can Judge !

Followers

Sunday, January 29, 2012

Biskut Tayammum

Assalamualaikum waramatullahi wabarakatuh.. 
dan Salam 1 Malaysia..

Ermmm.., dah lama sangat tak update blog ni.. bila teringat, baru nak update.., klau tak berbulan takpun bertahun baru nak update..gitulah kalau asyik sibuk memanjang.. Mana nak keje ofis, mana nak kemas rumah, dan sebagainya.. Lagi la sibuk bila tukar tempat keje baru.. Buat blog ni sampingan aje.. Tu pasal dah lama tak menulis kat blog ni.. 

Oklah, dah panjang lebar membebel, hari ni saya nak perkenalkan dengan biskut saya.. ada yang kata ni kuih, ada yang kata kerepek.. mana-mana pun boleh, janji sodap dimakan hingga menjilat jari.. kan kan kan!!!..

Saya panggil dengan nama biskut Tayammum.. Kenapa buh nama Tayammum? sebabnya biskut ni disalut dgn debu-debu suci (putih cam salju la..).. Macam orang sakit yang takleh kena air la.. So, meke kena bertayammum dengan debu klau nak solat.. Resipi biskut ni saya dapat dari kak ipar saya, Kak Syida... makacih kak sudi kongsi resipinya..

Biskut ini mendapat sambutan masa saya perkenalkan kat kawan-kawan.. So, banyak la tempahan yang diterima.. Biskut ni dikira dalam bentuk berat (gm).. So sesapa yg berminat leh la msj saya yer..

200gm
    200gm (pandangan sisi)

320gm
320gm (sisi)

 

500gm
500gm (sisi) 




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.